13/05/2016

COFFEE SMOOTHIE

V spolupráci s Popradskou, by som chcela otvoriť novú rubriku, kde budem pridávať raz mesačne recept, ktoý sa bude točiť, samozrejme, okolo kávy. 
Ja nie som nejaký ,,kávový extra špeciál, super duper kávový gurmán a odborník,, ale aj cez to vypijem 4 kávy denne. Aj 5. V podstate mi je jedno, akú kávu pijem, hlavne aby jej chuť bola vyvážená, nie kyslá, horká, alebo bez chuti. Popradská je podľa mňa úplne fájn a aby ste videli, že sa dá spraviť z ,,fájn kávy,, ešte fajnovejšia káva, môžte zapojiť fantáziu a vychutnať si kávu trošku inak.
Dnes mám recept na Kávové smoothie, ktoré Vás nabije energiou na celý deň.
Budete potrebovať:

1 šálku silného espressa (Ja som použila zrnkové Colombia Espresso od Popradskej)

1/5 šálky ovsených vločiek
1/4 šálky pomletých ľanových semienok
1 lyžicu holandského kakaa
štipku mletej škorice
1 šálku sójového, alebo mandľového mlieka
1 banán
2 lyžice medu
Espresso nalejte do formy na ľad a nechajte zamraziť, najlpepšie na noc. 
Potom všetky suroviny aj so zamrznutou kávou hoďte do mixéra a poriadne rozmixujte do smoothie.
Nalejte do pohára, ak chcete, ozdobte šľahačkou a môžte vychutnávať :)






No comments:

Post a Comment