31/01/2014

Lina's combo

Na Slovensku som väčšinou nakupovala v second handoch. Dokázala som tam minúť aj polovicu výplaty, keď bol dobrý deň :)

Táto ,,úchylka,, mi ostala. V obchodoch je tu výber velikánsky a naprosto úžasný, ale aj tak mám polku skrine zo second handu. A Lina samozrejme tiež :) Tu, ľaľa, 10 krokov od domu, máme veľký Charity Shop, kde väčšinou chodia nakupovať len starší ľudia, čiže pre mňa (ako zástupcu mladej generácie :)) je o to väčší výber.(Charity Shop niečo ako second-hand, kde zabijete 2 muchy jednou ranou. Lacno a pekne nakúpite a peniažky použité za nákup, idú na charitu)   

   So poncho and high waisted shorts for Lina. I'm so so happy.                               Boho style forever :)





poncho-??? 1,50£
shorts-Dunnes 1,50£
shoes-Next from Ebay


No comments:

Post a Comment